Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzekażdy ma prawo do własnego zdania... na drodze jestem akurat zwolennikiem silnika spalinowego tylko i wyłącznie ze względu na ryk silnika, jak Cię nie zobaczy, to może usłyszy... choć i z tym bywa różnie. Ale generalnie dlaczego by takiego cuda na torze nie użytkować?? prądu pod dostatkiem (wtedy to by był dopiero problem na posen :D), szczególnie właśnie w poznaniu, gdzie jest problem i nazywa się 98 dB. Pytanie pozostaje, ile to cudo waży? jakie ma parametry (bateria i jej wytrzymałość) i osiągi. Jeżeli ma być coś w stylu kawasaki h2r (yes... we can) to ja dziękuję... pomimo ogromnego zapasu mocy to sprawny jeździec na zdrowym 600 obleci takie h2r bez problemu na torze (tym bardziej na wolnych i technicznych). H2r po prostu jest za wielkim klockiem i za dużo waży. Jeżeli elektryczna bawarka będzie miała ten sam problem, to niestety będzie służyć tylko jako przedłużenie penisa.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza